Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

Enchanted forest !






Παραθέτω κάποιες εικόνες του βιβλίου ήδη ζωγραφισμένες .







Δεν είναι λίγες οι φορές που όταν νιώθω αμήχανα ή βαριέμαι ή σκέφτομαι να ζωγραφίζω ακατανόητα πράγματα σε ότι έχω μπροστά μου είτε είναι βιβλίο είτε τετράδιο ή ακόμα και post it.....
Το μαγεμένο δάσος είναι ένα από τα βιβλία που έπεσαν στη αντίληψή μου πριν αρκετό καιρό σε βιβλιοπωλείο χωρίς όμως να δώσω ιδιαίτερη σημασία, κάποια στιγμή κι ενώ μιλούσα με φίλη η οποία δυστυχώς είναι στο δύσκολο μονοπάτι των καρκινοπαθών μου το ανέφερε και μάλιστα μου τόνισε πως     " είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ξεχνιέμαι "!!!.... η φίλη μου μου είπε πως το είχε αγοράσει από την χώρα από την οποία κατάγεται καθώς δεν είναι Ελληνίδα και μου είπε πως δεν ήξερε αν κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Βέβαια μετά από αυτό έκανα μια έρευνα στο internet και όντως υπάρχει σε διάφορα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία και μάλιστα η τιμή του είναι καλύτερη από το να το αγοράσει κανείς από το βιβλιοπωλείο ο ίδιος, αν και η τιμή του βιβλίου στο εξωτερικό είναι πού καλύτερη ωστόσο συμφέρει να το αγοράσει κανείς ηλεκτρονικά για να εξοικονομήσει λίγα χρήματα .
Το βιβλίο είναι best seller σε US & England , είναι το τέλειο αγχολυτικό σε πιεσμένες εποχές σαν κι αυτές που βιώνουμε και μάλιστα με ελάχιστα χρήματα. Επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος να περάσει κανείς την ώρα του ευχάριστα  σε μακρινά ταξίδια ή όταν είναι αναγκασμένος να είναι στο κρεβάτι ,είναι πολύ καλό δώρο για κάποιον που πρέπει να μείνει στο νοσοκομείο για κάποιες μέρες .
Γενικά είναι ένα πολύ καλό δώρο τόσο σε άλλους όσο και στον εαυτό μας!
Ας νιώσουμε και πάλι παιδιά έτσι μπορεί να βρούμε και τον ενήλικα εαυτό μας....



Εκτός από το Μαγεμένο δάσος υπάρχει και ο Μυστικός κήπος

της συγγραφέως  ΤΖΟΑΝΑ ΜΠΑΣΦΟΡΝΤ η οποία  είναι εικονογράφος και δουλεύει αποκλειστικά με πένα και μελάνι, δημιουργώντας περίτεχνα σχέδια, εμπνευσμένα από τη χλωρίδα και πανίδα που περιβάλλει το σπίτι της στην εξοχή της Σκωτίας. Τα βιβλία κυκλοφορούν από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ. Υπάρχουν βέβαια κι άλλα colouring books τα οποία μπορείτε να αγοράσετε.
ΕΔΩ είναι η πιο συμφέρουσα τιμή που βρήκα και βέβαια στο public.
Τελευταία κυκλοφορία είναι το lost ocean
επισκεφτείτε το blog της Johanna Basford για περισσότερες πληροφορίες!
 Μαρκαδοράκια ή ξυλομπογιές και ...καλή διασκέδαση!
Το post δεν είναι διαφημιστικό.
 

Στο fb της Johanna υπάρχουν πολλές ιδέες για να εμπνευστείς.


 SEE U SOON !